Reparation af PC - både bærbar og stationær
Her hos PCKlinik tilbyder vi stort set alle former for IT og PC reparationer.
Når vi går igangsætter en reparation af din PC, så starter vi altid ud med at fejlsøge dit produkt. Efter vi har fejlsøgt din PC og fundet frem til hvad der er galt, så sender vi en oversigt til dig om hvad der er galt med computeren, samt et tilbud på reparation af din PC.
Langt størstedelen af vores reparationer udfører vi indenfor 1–3 dage. Herudover er der også mulighed for, at du kan få udført din reparation ekspres. Det betyder, at vi fejlsøger din computer lige med det samme og den endelige reparation kan dermed ofte også være udført på blot få timer.
Vi er beliggende centralt i København
Vi har 20 års erfaring og er baseret centralt i København. Vi har eget værksted, hvor alle reparationer foretages, centralt i København på Falkoner Allé tæt på Frederiksberg Centret. Det er her alle vores MAC og PC reparationer, opgraderinger, serviceringer, osv., udføres. Det er også her vi har opbygget et godt omdømme på baggrund af alle vores tilfredse og tilbagevendende kunder.
Ud over at vi kan tilbyde service, reparation og udstyr i butikkerne, så er der også mulighed for, at du kan bestille en ekstern tekniker, som kan komme direkte hjem til dig og løse dine IT udfordringer.
Du kan læse meget mere om de forskellige services vi tilbyder under fanen “Services” i vores menu.
Hvor lang tid tager en PC reparation?
Den normale reparationstid på en PC er ca. 1-3 dage, så selv hvis du vælger en helt almindelig reparation, så kan du forvente, at have din PC tilbage efter blot et par dage. Derudover er der dog som sagt også mulighed for at vælge ekspres reparation, hvor din PC kan blive fejlsøgt og repareret på blot et par timer, men typisk senest indenfor 24 timer. Reparationstiden af din PC kan dog afhænge af om det er nødvendigt, at bestille nye reservedele hjem til din PC.
Er der blot tale om en mindre reparation, så kan vi ordne din PC lige med det samme mens du venter. Når vi får en ny PC ind, så udfører vi aldrig reparationer før vi har snakket det hele igennem med kunden. På den måde er du som kunde altid garanteret en fair behandling og et komplet overblik over økonomien af reparationen.